Herkes 3-3-3 kuralını ezberlemiş. Ama fikirlerine önem verdiğim ve dikkat ettiğim Osman Gönülal hoca da diyor ki sütünüz nofrost -18’de 12 ay bile saklanabilir. Benim dondurucum sütle dolu ama 3 ayı geçti ve bebeğim mamayı kusuyor bu stok sütleri kullanmayı düşünüyorum ama endişeleniyorum da bir yandan. Siz 3 ayı geçmiş süt verdiniz mi?