kdrclk05 gaz problemi bebeklerde çok normal. Yediklerine kimyon ekledim. Bir de prema sundarinin tuvalet iletişimi tutusu var onu yaptım sık sık hep o şekilde çıkarırdım gazlarını. Akşamları yıkayıp masajla yaglayayabilirsin. Bir de kimyon çayı yapıp bir çay kaşığı ona verip kalanı sen içebilirsin. Bu zararlı değil ama sadece sıkıştığımda yaptığım bir şeydi..