Aslan2103 Arkadasim leke cikarici detarjan verdi bende yaptim. Bi tane lanet kirmizi kazak vardi onuda attim. Hepsini boyle mahvetmis salakligimdan aglicam gecmez demi bu lekeler
edafmo Aslan2103 bence çıkmaz üzgünüm… Renklileri ve koyu/canlı renklileri ayrı yapmanız gerekiyor leke çıkarıcılarda
neolacaksimdi_ Aslan2103 ay benimde başıma buna benzer bir şey geldi. Çocuğumun kaiyafetinden leke çıksın diye my rabbit diye bir leke çıkarıcı aldım. Kıyafetler hep yırtıldı küçüldü renkleri değişti hepsi çok kötü oldu öyle üzüldüm ki ya anlatamam. Kıyafetlerini de bir kez falan giymiştir hepsini attım çamasir makinasına
Wanderlust Aslan2103 benim de basima geldi simple clean spreyini renk karisimi olan yerlere siktim makinede normal yikadigim programda yikadim en ufak bir leke kalmamisti. Normalde o spreyin temizlemesinden pek memnun degilim ama boyle kiyafet karisim renklerinde asiri etki gosterdi ben de inanmamistm ama cok guzel oldu ne beklettm ne baska bir islem direk siktim yikadim. Ustelik renk degisimi olduktan 1 ay sonra yaptim ona ragmen tertemiz yapti
Aslan2103 edafmo evet ilk defa denedim ki o kirmizi kazakta leke yoktu atmicaktim son anda attim hadi temizlensin dedim allahim yaa 😬😬😬😬
pilavustutavuk Beyaz sabuna yatırın , biraz beklesin ve tekrar makineye atin..kurutmayin sakın , kuruduktan sonra ne kadar yikansa da gecmez
Aslan2103 Wanderlust en son care onu alayim bari gecmezse yazik kıyafetlere 3 4 kere anca giydi hepsini
Aslan2103 Zeynali beyaz sabunda bektettim yikadim sonra tekrar sade bi sekilde leke cikaricida bekletip yikadim. Tam gecti diyemem ama hafif hafif dalgalanmalar kaldi sadece. Evde giydircem artik yapcak bisi yok ugrasamadim artik🤷♀️
Zeynali Aslan2103 anladım benimde benzer bir şey başıma geldi kurtardım ama her şeyi denedim bir gün detarjanda beklettim karbonatta döktüm suya sonra beyaz sabun sürdüm ve makinede benzer renklerle 60 derecede yıkadım hiçbir şey kalmadı söylemek istedim eğer gözden çikardiysaniz denemek isterseniz diye
Aslan2103 Zeynali 60 derecede yikaninca zarar gormezmi camasirlar yani kuculme anlaminda falan. Camasir konusunda cok bilgim yok valla o yuzden soruyorum 😅
Zeynali Aslan2103 valla ben pamuklulari özellikle beyazları hep 60 dereceye atarım bir sorun yaşamadım ama zaten gözden çıkardiysaniz denenebilir ben her türlü atmak zorunda kalacağım için denedim kar gibi çıktı içinden hatta çamaşır sodasi da katmıştım