Mercece12 Kızlar normalde hep elimle silerim fayansları ve parkeleri Vileda daha kolay dene dedi arkadaşlarım denemek için aldım evi süpürdükten sonra silerken Vileda kılları tozları iyice yapıştırıyor fayanslara onu nasıl kullanıyorsunuz ya
Klymeneninatlasi Mercece12 güzel süpürmeniz gerekli ben arada kullanıyorum üşenince 🥲 tek çözümü güzel süpürmek başka çözümü yok ne yazık ki 🤷🏻♀️
gamzemsi Mercece12 silva mop kullanıyorum ne kıl ne tüy hiç bişey kalmıyor. Kovaya su hazırlıyorum içinde de sürekli sıkıyorum elimle silmiş gibi oluyor izde kalmıyor
Annis-ogul Mercece12 her yeri güzelce süpürür siliyorum hicbirsey olmuyor zaten saç tüy de olunca silinmez ama vilsdayla sildikten sonra mop la da kurulama yapıyorum hmn olan da onunla gidiyor
Tatlican Mercece12 Kıizzz guzelce süpürünce ne toz ne tüğ kalıyor ama heryeri deteyli atlamadan supurmeniz lazm