Satranc benim kızım iki yaşında ve ben çalışıyorum doğduğundan beri ne doğru düzgün meme emdi ne yemek yedi bende bu sebepten depresyondayım.sebze yemeklerini yemiyor baklagilleride bütün bebekler mercimek çorbasına bayılır benimki asla yemiyor biara somon balığı verdim avucumun yarisi kadar yedi ona bile sevindim bir iki yedi şimdi onuda yemiyor.ne yedircem bilmiyorum
Suda içmiyor ne yapsam oyunla karışık icirmeye çalışıyorum gene olmuyor.bu akşam ağladı cirpindi kabizdi zarzor büyük tuvaletini yaptı.arabayla sokaklarda gezdik geldik sussun diye sabah işe gidicem daha.