Merhaba benim bebeğim 8 aylık 5.ayından itibaren ayağında şişlik var şimdi de bacağı da şiş.5 tane doktora götürdük röntgen,kan,idrar tahlilleri yapıldı ama sorun çıkmadı.En son götürdüğümüz ortopedi doktoru normal olduğunu 1.yaşında tekrar getirin dedi.Ama şuan bebeğin bacağı da şiş başına böyle bir şey gelen lütfen tecrübelerini yazabilir mi