Kızlar kredi kartımın 9 bin borcu var mesaj gelmiş ister 3 ay ertele ister 12 ay taksitlendir diye faiziyle tabi. Simdi ben anlamadım 3 ay erteleyince 3 ay ödeme yapmayacakmıyım 3 ayın sonunda da borcun tamamını mı kapatacağım ? Birinci sorum bu ikinci ise 12 ay taksitlendirme nasıl oluyor 9 bini mi 12 aya bölecekler ?