kums benim bebem de öyle,5 ay dolacak. Uyku saati 2-3-5 neyse… öğlene kadar uyku. Valla biz eşimle 3.30 /4 gibi yattığımız için bize gayet uygun bir uyanma saati,daha erken uyusa uzun uykusuna daha iyi olur tabi ama olsun,şu an hasta bir iyi olsun uyku eğitimi vermek istiyorum kısmetse en azından saati daha iyi oturtalım uyuması daha verimli olsun daha az destek istesin filan diye