Umuttttt 2 buçuk aylık bebeğim ilk defa beslendi ve 4 saat kesintisiz uyudu acıkmış mıdır uyandırmalımıyım
CeydaST Umuttttt he şimdi oldu 😂😂 ben doktor ile konuşa konuşa uzattım uyku aralığını. İlk 1 ay 2 saatte bir kaldırdım sonra 3 saate çıktı sonra 4 saate. Şimdi saat başı uyanıyor sıpa 5 aylık olacak 5 gün sonra niye uyanıyor anlamıyorum
Tuche89 İlk aydan sonra bende uyandırmadım hiç. Kendi uyandı zaten 2-3 saatte bir. Tabi sarılık yada sağlık ile ilgili problemi yoksa
gzdaybk Sütünüzün homojen kalması için uyandırın 2saati geçince emzirme süt yağlı ve yağsız kısmı diye ayrılıyor bide 4 saat çok uzun gibi
my_baby Sarılık riskini aşmış artık benimde 2 aylık oğlum. Uzun uyuduğu zaman uyandirmiyorum çünkü acıkınca kendisi uyanıyor kilo alımı vs her şeyi normal
benimoglumukurtarinesraa Bence uyandırmayin uyandırması gereken zamanı atlatmış. Biz böyle yapa yapa çocuklarım uykularını bozuyoruz galiba. Bazen ilk doğduğunda acaba 2 saate bir uyandirmasam şimdi uyku düzeni nasıl olurdu diye düşünüyorum elimde olmadan
benimoglumukurtarinesraa CeydaST daha da kötüleşebilir öyle başlayıp yarım saat 20 dkya bile inebilir hazırlıkli olun
CeydaST benimoglumukurtarinesraa arada yarım saate düşüyor. Neden böyle oluyor ki? Düzelecek mi acaba. Bu gece oldu mesela başım ağrıyor uykusuzluktan
byferideacar Umuttttt 4 gayet yeterli bir saat bence. Sarılıgı gectiyse uyandirmaniza gerek yok. Uyusunda buyusun. Keyfini cikarin. 4. Aydan sonra uyumuyorlar😂