4 yasinds ne yapacam bilmiyorum laf söz dinlemiyor ceza veriyorum aynı konuşuyorum aynı ağlıyor kötü kelimeler söylüyor ne duysa söylüyor yapıyor o kadar çok bunaltıyor ki nereye gitsem aynı hareketli ogretmenj başına birsey gelecek diye korkuyor aslında girişken arkadaslwriyla iyo oynuyor ama laf dinlemiyor kural dinlemiyor yapmıyor ne yapmam lazım doktorada götürdük birsey çıkmadı şunu yapın bunu yapın dedi doktor