İnstagramda clsema sayfası var arkadaşlar dolandırıcı ve maganda çıktı resmen sayfa 2 hafta önc verdiğim sipariş için günlerdir oyalıyorlar sayfalarına yazdığım yorumu siliyorlar çünkü ordan yazdığımı gören bir kaç kişi mesaj attı bana bugünde ücret iadesi istediğimde kişiye özel üretildiği gibi bir yalanla karşılaştım sonradan instagramda açılan mağduriyet sayfası ile karşılaştım. Şikayet edeceğimi söylediğimde ifadeni alırlar diye tehdit edildim ama tabiki korkmuyorum tüketici haklarına şikayetimi edeceğim. Sizde yanmayın diye buraya fa yazmak istedim içinden gelen olursa instagram sayfasına yorum atabilir böyle magandalığa cesaret edemez belki sinirden çatlıycam bir dahada büyük siteler dışında asla alışveriş yapmıycam