derya0689 yaa yardım ediniz aynı makineyi aldım , ilk oda sıcaklığında pastörize süt ile yaptım ısıtmadan maya sanırım soğuktu tutmadı, son 2 seferdir sütü parmağım 10 sn dayanacak derecede ısırarak yapıyorum bu seferde ekşi oluyor. Aynı süt ve maya ile annem makinesiz yaptığında baya süt tadında tatlı yoğurt oluyordu. Neyi yanlış yapıyorum. Yada makinede mi sorun var?