Evet çok haklısınız bunları görünce bi tek biz etkileniyoruz,üzülüyoruz diğerleri zaten vicdan yoksunu oldukları için oralarda oturuyorlar,yiyorlar,alışveriş yapıyorlar. Ben onları gördükçe daha hırslanıyorum. Bi ürün alsam ne olacak demeyin hepimiz dikkat edersen 1’i- 1000 yaparız lütfen almayın arkadaşlar . Evime sokmuyorum artık hepsinden vazgeçtim bulaşık tableti güzel çıkarmazsa alır elimde tellerim çitilerim bu kadar aciz basit olmayalım