Aysedemir__ Selam kızlar vegaferon kan ilacı kullanan var mı Sağlık ocagına aşıya gittik ebe verdi ama. Araştırdım herkes kötülemiş siz ne kullanıyorsunuz ben bugün verdim bir de apart yoktu 4 damla verecektim değişik bir aparat vardı dedim o heralde ağzına damlatırken fazla geldi çok sinir oldum
symozdag Aysedemir__ kilosu kaç 4 damla diye ebe mi söyledi, bizim kilo başı bir damla demişti ama ben onu hiç kullanmadım, doktorumuz ocean ya da bestiron önerdi araştırdım en temizi bestiron onu kullanıyoruz, diş kararması da yapmaz demişti eczacı
yildizmom-2023 Aysedemir__ ben kullanıyorum. ben şu şekilde yapiyorum o ağzındaki aparatla vermek zor oluyor çay kasigina damlatiyorum o şekilde kaşıkla veriyorum
Mommy2022 Aysedemir__ benim çocuğuma da vermişti bende genelde kullanmayın dedikleri için kullanmadım doktorumuza sordum kan değerlerine bakalım gerekirse ben öneririm demişti ama kan değerleri güzel olduğu için kullanmadık
Aysedemir__ yildizmom-2023 sen benim dediğim markayı mı kullanıyorsun canım iyi değilmiş. Ya paraben varmış çocuk doktoruna söylicem o versin
Aysedemir__ yildizmom-2023 içeriğinde paraben varmış bilemedim çocuk doktoruna gidip ona sorup kullanayım dedim