Açıkçası bizim sadece plastik kaşıklarımız var ama yemeğini normal tabağa koyuyorum kanguru almıştım Babybjörn yanında boyunluk deniyor galiba ondan çıkmıştı extradan tabak falan almadım ama nuk magic cup aldım ve suyu biberonda veriyorum bende başta alirim falan diyordum ama nedense silikon bana çok temiz gelmiyor tamamıyla psikolojik. Bide can rende niye onu bilmiyorum normal rende neden olmaz