ilkbahar2334 öncelikle kaynananız gile ve herkese bu durumdan bahsetmeme hakkına sahipsiniz. Sizin çocuğunuzun kilosunu bilmek zorunda değiller, doktor iyi almış dedi dersiniz sorarlarsa. Ek olarak alt sınırın üstünde almış midesi daha minicik, ilerleyen aylarda midesi büyüdükçe iştahıda artacaktır elbette önemli olan sınırın altına düşmemesi. Bahsettiğiniz gibiyse çok normal ve sağlıklı bir bebek, çok küçük daha annesi alışmaya çalışıyor zamanla kilolarda alınır alması gereken ölçüde. Stres yapmayın yeterki ve stres yapmamak için insanların dediklerine bakmayın. Güzel almış dedi doktor deseniz yetecektir, bir sorun olursa zaten doktorunuz mama takviyesi yapacaktır☺️