AviL06 10 buçuk aylık kızım alt ve üst dişlerini saklıyor resmen.. uyurken bakayım diyorum ama dili hep altta duruyor göremiyorum. Az önce üst köpek dişinin şiştigini gördüm. Net ve belirgindi ama alt ve üstler öyle görünmüyor. Önce köpek dişi çıkması mümkün olabilir mi 🤔 galiba hepsini bir anda çıkaracak ama öndekilerde belirgin bir şişlik yok 🙄
tekbasimabakiyorum AviL06 olabiliyor. Normalde önce alt dişler çıkar ama bazı bebeklerde sıra şaşabiliyor
AviL06 tekbasimabakiyorum peki bilmediğinden soruyorum. Alt dişi hiç sismedi ama çizgi var bazen bardakla su verince çıt diye ses gelse de görebildiğim kadarıyla bir şey yok gibi 🤔 şişmeden patlatmış olabilir mi 🤦🏻♀️
tekbasimabakiyorum AviL06 inanın bilmiyorum ama ses geldiyse ve çizgi varsa patlamıştır. Hareketlerinde bir değişim olduysa, huysuzluk, uykusuzluk vs patlatmış olabilir. Üçüncü ve dördüncü dişleri hiç anlamamıştım nasıl çikti ama ilk dişlerde bayağı zorlanmıştık
AviL06 tekbasimabakiyorum geçen hafta baya huysuzluk vardı ağlayarak uyanırdı atak haftasıdır diye düşünmüştüm ☺️ teşekkür ederim 🌹🥰