gamzesonmez sykrmvrl bende günde 1 tane içiyorum ama uyuduktan sonra içiyorum 2 saat geçmesini bekliyorum emzirmeye o yüzden uyuttuktan sonra içiyorum
beyzzsenturkk_ sykrmvrl bıraktım çok şükür 3 gün oluyor gerçekten istiyordum bi gecede artık içmicem dedim 2 günde bile hemen farketti kokusu tiksindiriyo gibi artık
Aleyna0606 Bende içiyorum hamileyken içmemeye özen gösterdim çok canım istediğinde 1-2 tane belki içiyordum. Şimdi içiyorum içtikten sonra bebeğime dokunmuyorum temizliğimi yapıp o şekilde devam ediyorum