mehsima Merhabalar 3.5 aylık kızım bu aralar gündüz uykuya daldiktan sonra şiddetli ağlayarak uyanıyor kıpkırmızı oluyor. Kucağıma aldığımda duruyor ve uyumaya devam ediyor. Bunu yaşayan var mı ? Yani sanki bir şeye canı acıyor bilemedim gaz değil gibi
tekbasimabakiyorum mehsima hepimiz 🤣 uyanınca bebekler annesini görmek istiyor bir sn bile göremese ağlıyor. Uykusunu alamayınca da ağlarlar
KaynanaYiyen mehsima yani gazdır o muhtemelen. Karnına sancı giriyordur. Sen kucağına alınca sıcaklık hissedip güvenle uyuyordur. Yada aneyi görmezse korkuyordur. Bebeleri anlamak zor guzum. Zira benimki 14 aylık hala aynı. 🤣😂