annedemir ben suluk olarak almadım cnm biberonda içiyordu aventin daha sonra lcw da uygun pipetli suluk gördüm 11 aylıkken aldık ama sadece yanında çocuk olduğunda onlarda da olursa heves edip içiyor yoksa içmiyor köşede duruyor öyle hep bardakla içmek istiyor bence para verme derim bardakla içsin