bayankivircik teşekkür ederim ☺️ anlaşmalı boşanmada avukata gerek var mı. Siz avukat tuttunuz mu. Bugün 3 avukatla görüştüm. Birisi 50 bin diğerleri 20 den başlar dedi. Yani zaten anlaşmalı sadece protokol ve dilekçe hazırlanıp verilecek adliyeye değil mi. O kadar para vermesem sadece protokolü avukat hazırlasa diye düşündüm ona da 10 bin dediler. Sizin süreciniz nasıldı. Çok kararsız kaldım