6 ay 27 günlüğüz.
Her sabah kahvaltı veriyorum muhakkak. 1 yumurta sarısı, 1 ceviz ve az bir şey pekmezle labneyi her sabah yiyor. İçerisine ek olarak bazen irmik hazırlıyorum, Bazen pirinç unu. Bazen yanına az bir şey avakado hazırlıyorum. Ondan sonra ki öğünde formül mama veriyorum. Genel de 150 ml içiyor. Sonra ki öğün sebze haşlıyorum. Daha henüz çorba vermedim. Yavaş yavaş çorbaya, kıymaya başlayacağım bu ay. Yanında yoğurt veriyorum bazen. Bazı günler de 3. Öğün olarak akşam saat 8-9 gibi meyve ile yine az bir şey irmik veya pirinç lapası karıştırıp veriyorum. Bazen 1 tane Trabzon hurması veriyorum ceviz rendeleyip sadece. Ben yatacağım zaman da tekrar son kez formül maması hazırlayıp yatıyorum. Öğün araları 3 saate 1. Bu ara da 5. Ayda başladık biz. Yavaş yavaş artık mamayı komple azaltmaya çalışıp mamaya Sadece gece beslenmesi olarak devam edeceğim inşallah.