Kizlar merhaba.Nasilsiniz?5 aylik kizimin 2dir vücudunda döküntü goruyorum.Ek gida tadimlarina basladik.Muz verdigim ilk gün bisey yokdu 2 ci gun 2 kssik yedi banyoya girdi yikandi sirtinda sinek ısırığı gibi 4.5 tane bisey cikdi.Neyse krem surdum gecti.Daha sonra sebzelere gecince patetesi yedi bisey olmadi sadece 3 cu gun patates yediginde sirtinda nokta nokta dokuntuler oldu muzdakindan farkli ama muzda sinek sirigi gibiydi ama oatetesin 3cu gunu boyle nokta nokta dokulmeler sanki tahris olmuscasina.Simdi 2 gundur dunden beri havuc veriyorum.Dün bisey yokdu.Bugün 2 kasik yedi tekrar banyo yaptik banyoya girdiginda bisey yokdu gozume carpmadi yani yiyeli daha 1 saat oldu.Banyodan cikdik kuruladigimizda bebegimin yine sırtında 6.7 tane sinek ısırığı gibi biseyler cikdi ilk muzda oldugu gibi.Anlamiyorum bu alerjimi yani?Yoksa banyoda olmuş ola bilirmi sampuani 5 aya kadar yikadik hicbir sorun yokdu.Ama sabun surduk vucudunda acaba ondanmi oluyor desem hicbiryerinde olmuyor sadece sırtında oluyor.Alerji oldugunu eger verdigim gidalardansa nasil anlicam ben.Acaba süt alerjisimi mama yiyorda.Kafam karisi iyice gida aleejisiyse yani mesela havuca alerji olduysa veya baska muza veya patatesde 3cu gun oyle olduysa nasil anlicam?Yani eger varsa alerji ilk 1 cay kasigindada olurdu dimi?Niye 2 veya 3cu gun oliyor?