3 aylık bebeğime düşmeden kaynaklı ve durmadığı için iki kez tomografi çekti doktor aslında yüksekten ve kafa arkasını çarpmadı ama yüz üstü düşünce dilini kestirmiş ağzından kan gelmeye başlayınca o panikle çektirdim yoksa çektirmezdim bile belki. İnternette kötü şeyler yazıyor sizin başınıza geldi mi bişe oldu mu doktorunuz bu konu hakkında ne dedi