Biricigm Kız kardeşimin doğumuna gidicem. Doğumdan sonra için bana güzel bi menü söyler misiniz. Neler yapsamda yedirsem. Herkesin menüsünü dikkate alıcam. Ben kendi zamanımı unuttum malesef
venivjdjo Biricigm pekmezi yumurta, ıspanak yemeği, helva , domatesli bulgur pilavı bol kimyonlu, hoşaf kuru meyveli,
sglkc Biricigm Mercimekli Pilav süt olsun diye Yoğurt çorbası Sarma Dolma evde bulunması çok iyi oluyor annem öyle yapmıştı bende
aura_meselesi_bu_sekerim Komposto, bulgur pilavı , yayla çorbası , sebze yemekleri tavuk çorbası çeşitleri bol salata Ara öğünlerde gaz yapmayan meyve tabakları ve kayısı çayı (rahat lavaboya çıkabilsin diye ) (İlerisi için ) , et , balık , tavuk ızgara
aura_meselesi_bu_sekerim bluem terbiyesini güzel yaparsa yapmaz (un yumurta yoğurt) hastanede bile ikinci menüm yayla çorbasıydı 😊
selimhankerem Biricigm yeni doğum yapmış birine dalak annem her gün öğlen yemeğine bana yaprdı iki doğumumda da çok güzel
kuzeytobaby Biricigm bağırsakları iyi çalıştırması için kayısı hoşafı, süt olması için dut hoşafı tahin helvası kesinlikle aşırı süt yapıyor
3cocukluananingunlugu Şekersiz hoşaf sadece meyvenin şekeri oluyo çorba (yayla, tavuk, şehriye) kabak yemeği, köfte patates salata ve bol su. Hem anne kabız olmasın hem de süt olsun
Minel-inannesi Biricigm mutlaka corba olmali, dereotlu kuru börülce yemegi, soganli kimyonlu bulgur pilavi, bol yesillikli salata(icinde maydanoz az olsun) arkasindanda tahin helvasi🤌 tam bi sut bombasi menüsü
Minikkusuumm Biricigm doğumdan sonra benim canım arabaşı çorbasından çekmişti annem hemen yapmıştı sağolsun komposto mutlaka yapın derim yanınada bebeğe dokunmayan aynı zamanda kardeşinizin sevdiği yemeklerden yapabilirsiniz