Nurcan_8034 Kızlar önce Wilkinson pomad kullandık işe yaramadı sonra kwellada kullandık işe yaramadı şimdi xabion kullanıcam acaba işe yarar mı hap alıçlarım emzirdiğim için kullanamıyorum
Yagmurocal Nurcan_8034 merhaba bende 1 yıl önce geçirdim çok zor biz kwelada ile geçirdik bitirdik ama onu haricinde aktardan kükürtlü sabun aldık o çok işe yaradı sadece onunla duş aldık
Nurcan_8034 Yagmurocal çok zor valla her yerim yara oldu kaşınıyoruz sürekli her yeri temizliyorum ediyorum ama yine de geçmiyor doktorda diyor ki kaşıntılar zamanla geçer
Yagmurocal Nurcan_8034 allah yardımcınız olsun gerçekten psikoloji kaldırmıyor inşallah bir an önce atlatırsınız emzirmeseydiniz artık uyuzun hapları çıkmış hemen bitiriyormuş vücutta
Nurcan_8034 Yagmurocal evet canım sağlık ocağında ki doktor kullanabilirsin dedi şimdi oğlum uyuyor uyandıktan sonra çocuk doktoruna sorucam bakalım kullan der mi
Nurcan_8034 Yagmurocal devlet hastanesinde cildiye doktoru yok özeli aradım ordada yok öyle ortada kaldık
witcher Nurcan_8034 losyonla beraber temizliğede çok dikkat etmeniz lazım biz 4 yıl önce geçirdik kwelladayla ama her hafta uyguluyorduk 2 ayda tamamen bitti. Ama tabi hijyene dikkat etmezseniz hiç bir ilaç işe yaramaz
bylr Krizinka_5 atlattınj mı acaba bizdede kavarcık var.6 aylık bebeğimde Neler yaptınız acaba yazabilir misiniz