Herkese merhaba, bebeğim 19 aylık. Normalde saat 1 de öğlen uykusuna uyur akşamda saat 9 gibi uyuyup bidaha sabah kalkardı. Ben işe girdim onu eşimin anneannesine emanet ettim şimdi de işten çıktım birlikteyiz. Ben işten çıktığımdan beri çocuğum uyumuyor uyusa bile yatağına koyunca hemen ağlıyor kucağımda kalmak istiyor. Sizce ne yapmalıyım