Eymenim11 2.5 yaşındaki oğlum kabız oldu .hiç olmazdı şimdi ise ne yaptıysam kabızlık sorununu. Cozemedik şuruplar kayısı üzüm ne yaptıysam olmadı.inatagramda iğde çekirdeği macunu gördüm.kullanalar çok iyi demişler .kullanan var mı işe yarıyor mu