Balveannesi Bebeğimi mamayla besliyorum bebeğim 7 aylık 2 numara mama kullanıyorum ama evde hiç kalmadi ve eşim il dışında 3 numara mama var evde kullanabilir miyim acaba sakıncası var mı yardımcı olur musunuz
pasaklisinkukuli Balveannesi markete gidip aldan yada eve söyleme imkanın yok mu iki numara eczanede de vardır
Balveannesi Eşim geçen ay yanlışlıkla 3 numara almıştı evde duruyor zamani gelince veririm demistim de 7 aylık bebeğe 9-12 ay mama verilir mi