Kızlar bugün doktor kontrolümüz vardı, kızım 4 aylık 6.700 kilo, ben kızımı sadece emziriyorum ama doktorum mamaya başlamamı söyledi, emin olamadım sağlık ocağına gittim, geçen ay kilomuz 6.100 hemşire 600 gr almış bence ek mamaya başlamana gerek yok ama takip et dedi, çok kararsız kaldım 5 aylık olmaya 3 haftamız var ek gıdaya da geçebilirim istesem, bazı doktorların 4 aylık bile ek gıdaya izin verdiğini biliyorum, biberona başlarsam ya emmeyi bırakırsa diye korkuyorum, siz olsanız ne yapardınız