Oglancik ben 8 kullanıyorum bı farkı yok 6 dan sonra hepsi ayni günde 5 kere supursem yorulnuyorum çoğu zaman silmeye bile gerek kalmıyor pırıl pırıl hazenesi küçük ama hepsinin küçük zaten büyük haznelilere de bence gerek yok birde hazneyi bosaltmak cidden yormuyor çok pratik ben kova bosaltmaktan nefret eden biriyim Dyson ve Bosch vardı seçeneklerinde ben 8 i seçtim. Dik Süpürge şarttır birde ben yaklaşık 6 ayı aştı normal süpürge bu evde hiç cistirmadim işimi hallediyor ve normalle hemen hemen aynı cekimi