Cancu1616 Prima premium careden slepy bionatırale geçmeyi düşünüyorum slepy bio natural kullanan annelerim önerirmisiniz sorun yaşadınız mı
Yagmur_24 Cancu1616 memnunum zaten dier sleepyleri kullanmıyorum yeşil olanı 1-2 aldım ama gerek yok bio n en iyisi bence tavsiye ederim
ulker58 Cancu1616 ben ilk sleepy bio kullandım sızdırıyordu yenidoğanda bile yada ben düzgün bağlayamadım şimdi memnun olanda çok baby turco denedim oda güzel ama bide goon deniyim dedim mükemmel. İçine emişi mükemmel sızdırması asla yok. Sadece 1 numara kullanıyorum kalıbı büyük bi tık ama sorun olmuyor
adakus48 Cancu1616 benim kızım 32 aylık doğduğundan beri sleepy natural kullanıyorum ne bir kere sızma yaptı ne de başka bi sorun yaşadık pişik vs. Kızım nerdeyse 1-1.5 senedir de geceleri kesintisiz uyuyor akşam 7buçuktan sabah 7buçuğa taşmıyor çok yapmasına rağmen
selinayss Bende prima premium çareden geçtim ama çok memnun kalmadım açıkçası sızdırma yaptı ve cırtlarını hiç beğenemedim yapışmıyor, ek olarak bezi göbek hizasında bağlıyorum ancak altını tekrar açtığımda baya bir aşağı düşmüş oluyor