Yenibirannecik Ay-zey Bayrampaşa da belediyenin gerisinde var göz vakfı galiba ismi senelerdir var biz ailecek oraya giderdik. cok giden var zaten tavsiye ederim
Ay-zey Yenibirannecik peki acili var mı biliyor musunuz? 1 hafta önce kızım gözüne bulaşık sabunu sürdü önce kızardı 2. Gün falan geçti, son 3 gündür sürekli gözlerini kırpıştırıyor, akşam götürmek istiyorum
Yenibirannecik Ay-zey acili yok sanırım hep önünden geçiyorum ama hic dikkat etmedim. nette numarasi vardir bakip arayarak bilgi edinebilirsiniz