1 aylık bebeğim var riskli zorlu bir hamilelik ve zor bir doğum geçirdim oğluma doyamadan doğar doğmaz bir hafta küvezde kaldı şükür şu an benimle ama beni hiç emmiyor küvezden sonra ve sütüm de çekildi maalesef sırf beni emmediği için oğlumla aramızda güçlü bir bağ olmadığını düşünüyorum bu düşünce beni çok üzüyor bilmiyorum sürekli kucağıma alıyorum göğüsümde uyuyor ama beni bu olumsuz düşünceler bırakmıyor 😔