Merhaba arkadaşlar bebeğim 26 haftalık doğdu şuan düzeltilmiş 4 aylık ama hala 60 ml mama içiyor beni emsede emmesede hep aynı bazen 60 ml bile içmiyor. Bu hafta ek gıdaya başladık çünkü kilo alımı yavaşladı kronolojik 7 aylık olduk bazen geceleri 90 ml içiyor onuda uykulu olduğu için bence. Aynı durumu yaşayan oldu mu aranızda geçici bir süreç mi?