Özellikle bilgisi olan yazarsa sevinirim
Bir arkadaşım 1yasindan sonra anne sütünün eski özelliği kalmadığını bebeğe yaramadığını söylüyor. Ven 2yasindan önce kesmek istemiyorum memeyi ve kış doğumlu olduğu için büyük ihtimalle 26.ayi bulcak kesmem çünkü bana göre anne sutundeki antikorlar hastalığı hafif geçirmesini sağlıyor ama arkadaşım buna inanmiuor.