Bu tür davranışlar ya birilerinden görerek öğrenilir ama zamanla söndürülür ya da ailede mutlaka birileri çocuğun her istediğini yapıp onu şımartmış olabilir. Bu gibi durumlarda hep çocuk kazanır. Onlar çok sabırlı hatta hayattaki en sabırlı varlıklar. Kucağa alınana kadar ağlayabilir bir bebek,aldığın an susar ya hiç bir şey olmamış gibi. İşte böyle bir şey. Biz yetişkinler garibanız,yorulmuşuz ne sabrı. Onlarla yarışmamız öyle zor ki. Eğer siz ve çevrenizdekiler o sussun yeter ki artık diye onun istediğini yaparsa bu iş çözülmez. Çocuklar istikrar bekler,netlik bekler. Bütün sabrıyla bekleyebilir çünkü işleri şimdilik bu. Destek de alabilirsiniz o da aynı şeyleri söyleyecektir belki daha açıklayıcı olarak ama temeli budur. Siz siz olun sabredin, sizin istediğiniz olsun onun değil. Ebeveyn olan sizsiniz. Çok zor kesinlikle ama bu böyle bir gerçek. Ha,dili yumuşak tutmak lazım tabi.Tükürdüğünüzü yalarsanız çocuk kullanır bunu eninde sonunda yola geleceksiniz diye düşünür.çok zekiler çoookkkk. Etraftakiler ne der,ay bütün insanlar bize bakıyor,aman parka geldik rezil olduk gibi kaygı filan yaşayacak olursanız,yaşamayın. Sık sık onu sevdiğinizi söyleyip sarılın sakinleştirmeye çalışın,zaman da verin. Ama o çığlık atarken sus demek boşa çaba. Çok bilmiş cevaplar verdim gibi ama ben de tam uygulanamıyor olsam da anlattıklarımı,geçerli bir gerçek. Umarım en sabırlı anne olabilirsiniz😇