Cgla23 Kızlar altı aylık bebeğimde dudağında küçül uçuk çıktı googleden baktığımda tehlikeli flan yazıyor yaşayan var mı neyden olur doktora götürmeli miyim
63_hulya_63 Cgla23 sizi korkutmak istemem ama tehlikeli bir durum bir tanıdığım var bu yüzden sürekli Ankara’ya gidiyor bebeği tedavi ettiyor .yani muhtemelen ucuklu biri öpmüş çocuğunuzu ondan bulaşmıştır .
ikibebebiranne_ Malesef tehlikeli hemen bir doktora götürün ağzında uçuk olan biri mi öptü önemli bişey değilse bile yinede içiniz rahatlar
biricikk Benim bebeğimde de çıktı ve etrafa yayıldı hemen doktora gotur krem verdi bize ayrıca ben nazardan olabilir diye birine tukurttim yavaş yavaş geçti ama izi kaldi muhtemelen ucuklu biri opmuştur