kitapkokusu_ merhaba canım. Kasımda yazmışsın ama şimdi gördüm paylaşımı. Benim kızımda var selektif mutizm ve şuan terapi alıyoruz bu terapiyi de sadece belli doktorlar veriyor. Önce şunu söyleyeyim kesinlikle büyüdükçe geçmiyor ve daha da zorlaştırıyor akran zorbalığı ve çevredeki insanların tuhaf bakışları ve kırıcı yorumları başlıyor benim kızım 2,5 yaşında ve 3 ay önce başladık terapiye. Zor ve uzun bi süreç. Kızılboğa tekniği uygulanıyor. Asıl doktor Mersin de Veysel kızılboğa. Onun yetiştirdiği pisikologlar var farklı şehirlerde yerinde olsam hiç hiç vakit kaybetmeden hemen arar iletişime geçerdim. Bizim terapimiz bitmediği halde çok büyük fark var kızımda. Asla kimseyle konuşmazdı evimize kimde gelemezdi biz gidemezdik çünkü ağlama krizlerine giriyordu ve kucaktan inmiyordu asla şuan hepsi düzeldi.