Kızlar önceden hiç hasta olmazdım burnum bile akmazdı doğum yapalı 7 ay oldu 7 aydır belki de 7 kere grip olmuşumdur hasta olmuşumdur iki kere kızıma da geçti kızımdan da bana geçti neden böyle oldu anlamıyorum bağışıklık sistemim mi zayıf böyle olup hastaneye gidip güzel bir bilgi almış olan var mı çok kötüyüm parmaklarımı bile oynatacak halim yok kulaklarım çın çın çınlıyor beynim çıkacak gibi ateşimde var bebeğim daha ateşlendi şimdi lütfen yardım edin uzun da yazdım hakkınızı helal edin