Oğlum 2.5 aylık sürekli gaz sorunu var . Biraz kendi yerde güle oynaya oynasa bir anda sıkılıp ağlamaya başlıyor sakinleştirmiyor hastaneye bile korka korka gidiyorum ağladı mı asla durmuyor . Çok merak ediyorum bu huysuzlukları geçiyor mu ya ya da huy olarak mı kalıyor 😞 çok çok çok yoruldum