Sağlık ocakları ilk 1 yıl asi için çağırıyorlar sadece sonra 18 ay ve 2 yaşta bir aşıları var o zaman çağırıyorlar sonra devlet aşıları bitiyor ya 6 ayda 1 siz getirin diyorlar ya da akıllarına gelirse beni arıyor sağlık ocağı. Ama ben her 2 çocuğumuda 1 sene hep özel kendi doktorlarina götürdüm her ay sonra 15 18 24 28 32 36 şeklinde görmek istedi doktorları yine götürdüm 3 yaş sonrasında 6 yaşına kadar 6 ayda 1 6dan sonra senede 1 hep götürürüm