_damla_yldz19 Merhabalar, oğlumu doğduğu günden beri sürekli sallayarak uyuttum çünkü yalnızdım ve ilk çocuğum tecrübesizim uyuması için her yolu denerken açıkçası sallayarak uyutmak daha kolay geldi. 5. Ayına kadar hep sallayarak uyuttum. Ama hep bir vicdan azabı vardı içimde çünkü sallamak çok sakıncalı çoğu yerde okuduğum gibi çocuk sallayarak uyumuyor aslında bayılıyor resmen ve salladıktan sonra beşiğine yatırırken sürekli uyanıyor tekrar uyuması çok zor oluyordu kısır bir döngüye dönüyordu. Daha sonrasında yanına yattım ninniler söyledim pış pış yaptım sırtını sıvazladım tabi oğlum bu durumda huysuzlandı ağladı sürekli sağa sola dönüp durdu ama en nihayetinde yorulup kendi uykuya dalmayı başardı. Şu an içinde emzirdikten sonra yanına yatıp biraz ninni biraz pış pış yapıyoruz kendi kendine sağa sola dönüyor üstüme çıkıp oraya kafasını koyuyor yani bir süre kendi kendine oyalanıyor yorulup uykusu gelincede kendi kendine uyuyor.