E devlet üzerinden başvuru yapmıştım onaylandı ama diğer eğitim ödemesi yazıyor detaylara girdiğimde bu ne eğitim ödemesidir benim çocuğum daha 1 buçuk yaşında 🤦🏻♀️😂 annem başvuru yapmamı aylık bir miktar para yatırıldığını söylemişti ama neden böyle oldu bilen var mı yada aylık para yatar mı yinede