Esergiller sıvı deterjanından memnunum. Uzun zamandır kullanıyorum boykottan falan çok önceden. Ama toz deterjanını hiç denemedim. Yumuşatıcı olarak da vatan ve perosun kokuları başarılı denk geldikçe alıyordum ama artık özellikle dikkat ederim. Perosun da toz deterjanı var sanırım. Deneye deneye bulucaz sanırım en iyisini. Çamaşır suyu öneriniz varsa açığım ben de.