srnrcvs hayırlı olsun ve sağlıkla büyüsün 🤍 (size de geçmiş olsun) ☺️her hemşire de farklı oluyor demek ki 😅 bebeğim göğüsümü tutmayınca anneler emme yetisini hareketlendirsin diye vermişti ve bebeğim tutmuştu. Hemşireye sorduğumuzda vermeniz iyi olmuş dedi. Ha sonradan beni yine tutmadı ama 😅 hemsiremiz emzik tavsiye ediyordu. Bikac doktora daha denk gelmiştim tavsiye eden. Aslında bebeğe göre hareket etmek gerek diye düşünüyorum. Tutmayan bebek hiç tutmuyor zaten. Kızım emzik kullanıyor ve büyük kurtarıcım oldu. 1 yaşından sonra da bıraktırmaya calıscam ☺️🌹 çok emmiyorsa tabiki göğüsünüzü de tutuyorsa elinizden geldiği kadarıyla göğüsünüzü vermenizi tavsiye ederim 😇