beyza50 çok merak ediyorum😁 çünkü benim göğüsler 75 e bile zor sığardı şimdi tam istediğim gibi oldular böyle kalsın istiyorum😁
Esruli Esergiller ben de 80 takıyordum şu an 90 eski halleri çok güzeldi şu an hiç memnun değilim ama her şey evlat için 😭şnşallah küçülürler
beyza50 Esergiller Esruli işte insanoğlu böyle kimisi göğsüm büyük diye şikayet eder kimisi benim gibi küçük olup büyük olmasını ister😁
beyza50 Esergiller ya aslında çokta büyük istemiyorum sadece çok küçüktü benimki normal olsun yeter 😁aslında tam normal oldu göğüslerim ama onlarda gidecekmiş😐
Acemimother Büyük göğüs sadece dert tasa emin olun elbiselerde alt beden üst bedenim hiç uyuşmuyor 85 ti şimdi 90 takıyorum bakalım zamanla küçülecektir diye umuyorum