Deletedmom0028 neon12 çok normal fizyolojik bi durum bebek nefes aldıkça oluyor. Genelde emzirince geciyor
Gamzeren13 neon12 merhaba çok normal canım büyükler hıçkırık tuttuğunda midesinin büyüdüğünü söylüyor ne kadar doğru bilmiyorum ama oğlum 5,5 aylık ara ara yine tutuyor emzirerek geçiyor başka türlü geçmiyor canım emzir sende
Fatmanurozgr neon12 Benimde Çok tutuyodu Halada Öle uzun sürüyo midesi genslyoms Doktora demstm norml demsti baktn gecmyo cok bunaltyo agzna 1 damla limon damlt bak nasl gecyo demsti ki denedm dedigi gbide oldu gecmsti
gurbetci neon12 9gunluk bebeğe limon falann sikmayin lütfen ağzına boş konuşanları kale almayın şaşkınlıktan geçiyor o çocuk neye uğradığını şaşırıyor siz emzirin az bişey su içirin kaşıkla gecer normal birşey dahha iyi büyüyor
Fatmanurozgr gurbetci ağzı bos konusanları derken doktorun söyledgnı söyledm kndi yorumunu yap benm yaptgm yoruma kendi düsünceni ekleme düzgün konusmayacaksan
babymilax neon12 gazı çıkmayan bebeğin genelde hıçkırığı tutar, çok doğal bir süreç hareketlendikçe azalacaktır
Fatmanurozgr gurbetci Benm Yaptgm yoruma dedgn İcin Üzerme alınmam norml ben sadce söyleneni söyledm benm bebgm 1 bck aylk 1 defa cok fazla hıckrk tuttu parmagm la degdrdm gecmsti yoksa bende her hckrdgnda limon damlatmyorm yani