Annebebek7 Anlaşmalı boşansak avukat tutmamıza gerek var mi kızlar ve ikimiz birlikte mi gitmeliyiz adliyeye kocam olacak adam adliyeye gitmeye bile üşenir çünkü bu yollardan geçen birisi ile konuşsam çok güzel olacak
bayankivircik Annebebek7 Anlaşmalı boşanmada avukata gerek yok 5 ay önce anlaşmalı bir şekilde boşandık avukatlık Ben dilekçe hazırladım Eski eşim de imzaladı gittim adliyeye verdim 5 gün içinde boşandık
Annebebek7 aslansmoms o avukat flan tutmaz ki . Anlaşmalı boşanıyorsak avukata ne gerek var ki tuhafmış
Mervetnl aslansmoms anlaşmalıda ihtiyaç yok diye biliyorum. Avukat olmadan dilekçe ile boşanma gerçekleşiyor sanırım.
Annebebek7 Mervetnl ben de öyledir diye düşünüyorum çekişmeli olsa avukat gerekir de anlaşırsak neden gereksin ki
freud66 Avukata gerek yok ama avukata danışırsanız Avukat velayet, nafaka gibi konularda yol gösterir size süreci bilerek yol alırsınız