Kızlar selam az önce bebeğim 2.ay aşılarını oldu ağladı azcık ama hemencik sakinledi ve uyudu:) sizler aşı sonrası neler yaşadınız?? Doktor ateş olabilir dedi 38 ve üzerinde doktora götür 37 ve 37 üstünde parol veya calpol verebilirsin dedi.. kolu ağrı yapabilir buda onu huzursuz edebilir emzir sakinler dedi :) kilosu da 5400 olmuş iyi mi sizce? Saat 2’de kendi doktoruna da kontrolü var